måndag 9 februari 2009

Tall grande decaf latte skimmed extra moccha

Tänk om man kunde gå ut på morgonen och köpa en GOD jäkla kaffe på vägen till skolan/jobbet och kanske t.o.m en skinny blueberry muffin.. Nej det kan man inte. Nu har dom tagit bort Delippo också, inte för att dom hade något speciellt kaffe men man fick känslan av ett 'take away' ställe iaf. Undra varför jag är så *** på sådana ställen? McCafe i St Julians har jäkla gott Americano och om man addar en extra espresso så blir det bättre. Nu ligger det ju helt åt skogen om man tänker på att det ska vara på vägen till jobbet. Jag ger ordentlig cred till den person som tar initiativet att öppna ett kaffe hak! I söndags testade jag Dr Juice, dom har iofs mest, ja, juice och smoothies och lätta luncher men dit får jag väl inte gå in igen eftersom Aiden sa bajs och kiss till alla som kom in. Typiskt att det var 2 svenskar också. Nu ska jag ta emot min landlord som ska fixa 'trasiga väggen' See you X

Inga kommentarer: