tisdag 10 februari 2009

Sun is shining

Mm, så då går man såklart ut. Det gör de flesta andra också så man får nästan trängas på strandpromenaden. Alla småfeta malteser som ska visa sig på alerta sidan. Vad gör dom i byarna då en dag som denna? Det är soligt och massa sköna plusgrader (jag har ingen termometer jag eller så jag vet inte) Dom har ju ingen strandpromenad menar jag, och trångt som attans. Jag tänker främst på Zebbug där Aiden är just nu hos farmor och farfar. Riktigt jäkla trångt mellan stenhusen.
Jag har köpt en del papper o pens btw för att göra ramar till svartvita korten från Valencia, dom får inte glömmas! Jag vill inte göra tusen hål i väggarna så jag gör en light version av en tung ram och fäster dom på bakgrundspapper istället. Might work! xox
Ps, ska sno ett foto av Tess som hon tog idag från terassen på McC, haha en gubbe som gick som en snigel rakt ut i vägen och stoppade alla bilar genom att vifta med sin käpp. Cool..så ska jag också göra

Inga kommentarer: