onsdag 25 februari 2009

Min bästa Aiden

Jag kan verkligen inte ens tänka mig in i Jade Goodys maktlösa sits.
Jag såg ett avsnitt igår av serien som följer henne nu under sjukdomstiden..jag kan inte sluta tänka på det.
Jag är nojig och blir nervös bara av att lämna Aiden hos farmor och farfar för en helg även fast jag vet att han har det bra..att ens tänka sig vad som går igenom hennes huvud nu..
Tänker på hennes 2 fina pojkar...Klart det finns människor i den här sitsen varje dag, men det hon gör på tv får såklart andra att bli mer medveten om det och inte ta saker så mkt för givet...förhoppningsvis.
X
'Mamma du är min finaste bästa sexiga princess mamma' Aiden kör lite poesi på vägen hem från skolan ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej

Roligt att du har en blogg, nu kan jag hålla mig uppdaterad på vad som händer hos dig. lite partykort från våran maltatid skulle sitta fint =). NOSTALGI! //Erik