torsdag 12 februari 2009

Hip Hop Flip Flop

Imorgon ska Aiden börja på hip hop lektioner. Han kommer visserligen vara yngst av alla men han ska väl lära sig tidigt?
Han ska tydligen lära de andra i gruppen sina moves men det blir säkert andra bullar när han väl är där. Han är ganska säker på sin sak, tufft för att knappt fyllt 5 år;)
Jag får väl hänga med första gången antar jag, sen får jag smyga utanför för jag Vill se!
Usch, ska jag vara sådär dryg och stå och skrika på dom...jag minns alltför väl mina danslärare genom alla år. Anorexia-Ingrid, latina-maria (hon var bäst), gay-...vad han nu hette. Uffa.
Eller den där akrobatik läraren som skrämde skiten ur mig och Tess och vi tryckte en hel lektion bakom apdammiga gardiner, muhaha. Vi tänkte att det skulle ändå inte behövas i vår cv för Hollywood. Nästan så Tess..eller hur.

Update imorgon för en förhoppningsvis positiv verdict av Aidens lektion XOX

Inga kommentarer: