söndag 15 februari 2009

Sushi and Brasilian Night, ehm

Vi skulle göra sushi igår (Alla hjärtans dag) jag Milena Jay och Filip. Vi tjejer alltså, skulle göra maten. Fast jag blev slow som vanligt och tog för lång tid på mig att torka håret så jag måste ge all cred till Mille som lyckades göra riktigt supergoda sushisar alldeles ensam :)
Efteråt hade vi en jättebra kväll på favoritstället som hade Brasilian night. Yeeeey!!!! :)) Kolla in tjejen, lite dunsig men rätt bra.

Förutom galen träningsvärk i benen och ett fett blåmärke på knät så känner jag mig helt ok idag..Lite upp och ner i humöret bara men det är väl som vanligt.

XOX

Ps, varför finns det s.k VIP bord/avdelningar på Malta? Är man vippare för att man jobbar på spelbolag? Finns inga glamställen heller så det känns ju lagom B att försöka vara glassig fast man inte är det..

Inga kommentarer: