fredag 18 juli 2008

AXA Smoothie Cappuccino


Det var inte bara för att vi befann oss i Sverige och för att allt på Hemköp känns exotiskt, nej det var nog flaskan, den snygga lilla flaskan med texten Fullkorns Smoothie Cappuccino som gjorde att vi kände oss tvungna att testa.
FULLKORNS smoothie...jag borde ju ha fattat..
Väl ute klunkar Jonas i sig sin men han ser lite konstig ut. Lite sjuk nästan.
Hur illa kan det vara?
Jodå, det var det absolut äckligaste jag någonsin druckit. Jag var helt säker på att jag spytt och halsat i mig allt på nytt.
När skadan redan är skedd så vrider vi på flaskan för att kolla vad exakt dom hällt i, ja då ser man i betydligt mindre text på baksidan En flaska gröt
Tänk er Weetabix som legat för länge i pissljummen mjölk, någon har spillt lite kaffesump i smeten och sedan låter det stå i solen ett tag. Ungefär så smakade det.

Dare to try? Yaqqqq

Inga kommentarer: