söndag 1 mars 2009

Pirate party, mojitos och fiskhuset

I lördags blev det frukost på McCafe som vanligt men det var pirate party där också som Aiden var bjuden på av sin kompis Jake som fyllde år. Nate och Teta kom också och gjorde sällis. Älsklings Nate..finns ingen roligare x
På kvällen blev det för många mojitos tror jag...trodde det var lugnt men känner mig megaseg idag, hur gammal är jag egentligen? Tar typ 2v att komma tillbaka till normalt tillstånd känns det som.
Imorse gick jag och hälsade på Therese & Dan i nya superfina lägenheten, tror jag drack 4 kaffe i rad utan större resultat. Galet fin lgh iaf...bland de mysigaste jag sett på länge.
Känner mig väldigt oinspirerad idag. Bara hungrig, trött och kom dessutom på att vi ska fortsätta photoshoot på jobbet imorrn och jag måste ha samma kläder som sist, som ligger i ngn hög någonstans (snälla säg att jag omedvetet tvättat och lagt in dem i garderoben) Oh well.
Hårtvätt, Playboy-avsnitt och sen sova! godnatt x

Inga kommentarer: