tisdag 3 mars 2009

Blog nisch

Måste en blog ha en nisch? det var ngn som frågade vad min var men jag har inte en speciell grej som jag skriver om...förutom inspiration.
Klart att det som inspirerar mig inte inspirerar alla andra men det är ju min blog och min inspiration X
Kanske svårt att se en röd tråd mellan galna latinos, Ben & Jerry ice cream och cafe projekt men det funkar för mig, det ena ger det andra. Huvudsaken att vad jag än gör, tittar på, lyssnar på, äter osv är saker som får mig att må bra. Vissa dagar är ju allt low men..
På bloggen är det lite trist med för mkt text så därför är det mer bilder...bara för att komma ihåg vad som var inspiration och på tankarna mest den dagen.
Kan vara för att jag har minne som en guldfisk också..behöver ju ständigt påminnas ;))
xx

Inga kommentarer: