onsdag 25 mars 2009

I heart N.Y

Sitter på Starbucks och dricker det sista ur min grande americano som nästan är kall nu...Underbar frukost! Inte en enda människa som passerar utanför fönstret ser stressad ut, även fast jag befinner mig mitt i Manhattan. Märkligt men skönt.
Är överlycklig för att jag hittade Christian Audigier butiken igår! Där Sean Paul köpte sin mycket coola jacka och tee (som han hade på sig på spelningen på Malta) och där Jessica Alba köpte sina tee's och hoodies som jag spanat så mkt på! (i butiken finns foton på honom med alla som köpt hans galna creations...Eva Longoria, Neyo, Madonna, Britney Spears mfl) Jag åker inte hem utan en sån tee :)
http://www.christianaudigier.com/
Jag skulle kunna sitta här hela dagen, i den röda sammetsklädda kungastolen, precis vid det stora fönstret ut mot gatan där alla passerar, kolla på alla människor och sitta här och filosofera. Men det ska jag inte :) Ut och shoppa och kolla på allt galet. Jag är lite kär i New York tror jag. A LOT!! Ikväll ska vi på Comedy Central...mm även fast Pablo är någonannanstans. Finns fler bra ok!

MWAA XXXX

Inga kommentarer: