fredag 10 juli 2009

Aiden i Sverige

Nu är min älskling med mormor och morfar i sverige och springer i gräset. Han var såå spänd, visste inte hur snabbt de skulle komma fram. Pratade lite med honom i morse men han lekte med sin kompis Rasmus så han hade inte riktigt tid med mig hihi
Igår kväll var jag med några kollegor på Buffalo Bill och jag hade verkligen sett fram emot deras supergoda rib eye steak men det var sååå hett, även fast klockan var efter 9pm och jag hade en fläkt rakt i ansiktet. Det blev mer vatten än både mat och vin. Gott var det ju såklart ändå.

Idag är jag redo för tennislektion iaf, det kan inte vara lika dåligt som förra gången då ger jag upp. X
Ps, Aiden hittade en snygg gulaktig 10€ klänning åt mig på outleten...fan vad fynd man kan göra i den där fulfula butiken hehe

1 kommentar:

Erik bloggar ! sa...

Haha vilken bra bild. skicka över ett sms när du är i Sverige. 070-2596559