måndag 29 juni 2009

Kalas, cherry bag och sushi

Så, nu lyckas jag sätta mig och blogga lite, det var mycket spring senaste dagarna. I lördags hade vi ett roligt kalas för Aiden, hans närmsta kompisar, tårta och 'fiskedamm' blev det. Kände sig jättenöjd efteråt och superglad för alla bra presenter. Han var även med Jonas på förmiddagen och testade sin nya Federer racket, kolla in proffset!! I torsdags var jag inne på Benetton och letade nytt linne (vilket jag hittade och gillar massor) men jag hittade även den roliga lilla körsbärsväskan :) Den är fulsnygg kan man nog säga och nu är jag lite sugen att köpa den större modellen också. Igår var vi till Zen och åt Sushi, det var äntligen gott igen :) Vi föråt oss på det för något år sedan så vi har inte haft det minsta sushisug efter det men igår lyckades dom iaf. Det fick räcka med espresso till efterätt eftersom deras meny alltid föreslår Green tea glass...som smakar damm! Strävt och äckligt. Efter det blev det massa öl och salsa (kanske på gränsen, känner mig halvseg idag, men det dök upp lite halvtrista nyheter igår så jag kände att jag behövde det) x Godnatt godnatt

Inga kommentarer: